ویپو فیلم دانلود سریال فصل اول مسابقه گل یا پوچ
گیم کالا - خرید بازی
پاتوق یو - دانلود رایگان بازی و نرم افزار کامپیوتر و اندروید
دانلود قسمت هفتم 7 از فصل اول مسابقه گل یا پوچ

فصل اول مسابقه گل یا پوچ

مسابقه گل یا پوچ : قسمت 7 قرار گرفت
ژانر فیلم : رئالیتی شو | گیم شو | مسابقه | خانوادگی مخاطب : مناسب همه سنین سال انتشار : 1403 محصول : ایران کارگردان : مهران مدیری ، نیک یوسفی ستارگان : مهران مدیری
خلاصه داستان : فصل اول مسابقه گل یا پوچ: مسابقه گل یا پوچ یک بازی گروهی است که در قسمت‌های مختلف تیم‌های متفاوت در قالب رقابت‌های نفس‌گیر و مدل حذفی به مصاف هم می‌روند. در هر دوره بازی گل یا پوچ دو تیم 3 نفره روبروی هم قرار می‌گیرند و بازی گل یا پوچ را با قوانین مخصوص این مسابقه تصویری انجام می‌دهند…

 

تیزر فصل اول مسابقه گل یا پوچ

معرفی فصل اول مسابقه گل یا پوچ

فصل اول مسابقه گل یا پوچ ساخت کشور ایران و در ژانر رئالیتی شو ، گیم شو ، مسابقه ، خانوادگی و به کارگردانی مهران مدیری ، نیک یوسفی و تهیه کنندگی علی اسدزاده می باشد. میتوانید این فصل اول مسابقه گل یا پوچ را با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

ریالیتی‌ شو «گل یا پوچ» به کارگردانی مشترک مهران مدیری و نیک یوسفی و تهیه‌ کنندگی علی اسدزاده با حضور مردم ضبط شده و به زودی پخش خود را آغاز می‌ کند. این گیم شو در قالب 12 قسمت آماده پخش شده و طبق شنیده‌ ها به زودی تولید فصل دوم آن با حضور هنرمندان آغاز خواهد شد.

این برنامه قرار است میزبان چهره‌ های مختلفی شود که این چهره‌ ها قرار است این بازی شناخته شده را به شکلی تازه برای مخاطبان اجرا کنند. در طول هر قسمت چند گروه با هم رقابت خواهند کرد و این بازی و تکنیک‌ هایی که در آن وجود دارند، تصویر و نگاه تازه‌ ای از بازی گل یا پوچ را ارایه خواهند کرد.

 

مشاهده لینک ها و دانلود تنها با آی پی ایران در دسترس است

لطفا ابتدا V.P.N خود را خاموش کنید


2024/09/06 1,192 بازدید بدون دیدگاه دانلود سریال ، سریال ایرانی ، فیلم خانوادگی
travian
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد