ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم کریسمس میدلتون Middleton Christmas 2020
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم کریسمس میدلتون Middleton Christmas 2020

دانلود فیلم کریسمس میدلتون Middleton Christmas 2020

دانلود فیلم کریسمس میدلتون 2020
ژانر فیلم : عاشقانه | درام مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 2020 امتیاز IMDB : 5.5 محصول : آمریکا کارگردان : Dale Fabrigar ستارگان : Duke Van Patten, Eileen Davidson, Michael Paré, Nancy Valen مدت زمان : 1 ساعت و 15 دقیقه
خلاصه داستان : در یک شهر کوچک، مدیر دبیرستان Alana و دختر نوجوان vivacious سامانتا یک کنسرت تعطیلاتی برای نجات مدرسه با کمک مرد نگهداری جدید، جانی کهنه سرباز و پسرش ماکس در نظر می‌گیرند. اما وقتی یک تصادف رانندگی سم را در شرایط تهدید کننده زندگی فرود می‌آورد، Alana به جانی برای حمایت تبدیل می‌شود، و مکس یک تصمیم جدی می‌گیرد که برای همیشه به خانواده آن‌ها پیوند خواهد داد. هر چهار نفر باید ارزش‌های خود را در مورد فداکاری، خانواده، و عشق مورد سوال قرار دهند و این که چه معنایی دارد که برای کریسمس دیگر سپاسگزار باشد.

 

تریلر فیلم Middleton Christmas 2020

 

معرفی فیلم کریسمس میدلتون Middleton Christmas 2020

فیلم کریسمس میدلتون Middleton Christmas) 2020) محصول کشور آمریکا و در ژانر عاشقانه ، درام و به کارگردانی و نویسندگی دیل فوبریگر می باشد. در این فیلم ستارگانی همچون دوک ون پاتن ، آیلین دیویدسون ، مایکل پاره ، نانسی والن و… هنرنمایی می کنند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

شاید دوست داشته باشید :

دانلود فیلم های 2020 و 2021دانلود فیلم های درام

مشاهده لینک ها و دانلود تنها با آی پی ایران در دسترس است

لطفا ابتدا V.P.N خود را خاموش کنید


2020/11/19 939 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم درام ، فیلم عاشقانه
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد