ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم پالمر Palmer 2021 دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم پالمر Palmer 2021

دانلود فیلم پالمر Palmer 2021 دوبله فارسی

دوبله فارسی دانلود فیلم پالمر 2021
ژانر فیلم : درام مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 2021 امتیاز IMDB : 7.2 محصول : آمریکا کارگردان : Fisher Stevens ستارگان : Juno Temple, June Squibb, Justin Timberlake مدت زمان : 1 ساعت و 47 دقیقه
خلاصه داستان : یک محکوم سابق با پسری از یک خانه آشفته دوستی برقرار می کند.

 

 

معرفی فیلم پالمر Palmer 2021

فیلم پالمر 2021 (Palmer) ساخت کشور آمریکا و در ژانردرام و به کارگردانی فیشر استیونز و نویسندگی شریل گوریرو می باشد. در فیلم پالمر 2021 بازیگرانی مانند جونو معبد ، ژوئن اسکیب ، جاستین تیمبرلیک و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

داستان فیلم پالمر Palmer 2021

ادی پالمر ستاره سابق فوتبال دبیرستان از قهرمان شهرش به یک متهم محکوم می شود و 12 سال از زندگی اش را در زندان حکومتی می گذراند. او به لوئیزیانا بازگشت ، و در آنجا در خانه ویویان ، مادربزرگ اش که او را بزرگ و تربیت کرده است برمیگردد و زندگی می کند.

پالمر (Palmer) اکنون درخال تلاش است که سر خود را پایین نگه دارد و یک زندگی بی حاشیه و آرام را برای خود بسازد ولی خاطرات روزهای با شکوه خود و چشمان مشکوک مردم شهر کوچک خود را درگیر نکند. اوضاع وقتی دشوار تر می شود که همسایه ویویان شلی ناگهان ناپدید می شود و سام پسر 7 ساله و بی نظیرشان را که بیشتر اوقات مورد آزار و اذیت قرار می گیرد ، تحت مراقبت پالمر قرار می دهد.

با گذر زمان ، پالمر به دلیل ایجاد تجربه ارتباط مشترک با سام برای ایجاد احساس متفاوت بودن توسط اطرافیان ، به دنیایی امیدوارتر متحول می شود. زندگی برای پالمر بهتر و زیباتر می شود و یک عاشقانه بین او و معلم سام (مگی)  ایجاد می شود. سفری الهام بخش و غیر منتظره ای برای هر سه نفر اتفاق می افتد ، اما به زودی گذشته پالمر تهدید بزرگی به از هم گسیختن این زندگی جدید می کند.

 

 

شاید دوست داشته باشید :

دانلود فیلم های درام – دانلود فیلم های 2020 و 2021

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم پالمر Palmer 2021 با زیرنویس چسبیده

2021/07/19 2,607 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم خارجی دوبله فارسی ، فیلم درام
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد