ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم قاتلان ماه کامل Killers of the Flower Moon 2023 دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم قاتلان ماه کامل Killers of the Flower Moon 2023

دانلود فیلم قاتلان ماه کامل Killers of the Flower Moon 2023 دوبله فارسی

دوبله فارسی دومین دوبله قرار گرفت دانلود فیلم قاتلان ماه کامل 2023
ژانر فیلم : جنایی | تاریخی | درام مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2023 امتیاز IMDB : 8.9 محصول : آمریکا کارگردان : Martin Scorsese ستارگان : Leonardo DiCaprio, Robert De Niro, Jesse Plemons مدت زمان : 3 ساعت
خلاصه داستان : دانلود فیلم قاتلان ماه کامل Killers of the Flower Moon 2023: اعضای قبیله Osage در ایالات متحده تحت شرایط مرموزی در دهه 1920 به قتل می رسند که باعث ایجاد یک تحقیقات گسترده میشود و ...

 

تریلر فیلم Killers of the Flower Moon 2023

 

معرفی فیلم قاتلان ماه کامل Killers of the Flower Moon 2023

فیلم قاتلان ماه کامل Killers of the Flower Moon) 2023) ساخت کشور آمریکا و در ژانر جنایی ، درام ، تاریخی و به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و نویسندگی دیوید گرن ، اریک روت می باشد. در فیلم قاتلان ماه کامل 2023 بازیگرانی مانند لئوناردو دی کاپریو ، رابرت دنیرو ، جسی پلمنز و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

فیلم قاتلان ماه کامل ترکیبی از داستان عاشقانه، جنایی و اجتماعی است که با زبانی سینمایی نمایش داده شده است. اسکورسیزی با این اثر جدید خود نشان می‌دهد که هنوز هم قادر است‌ با استفاده از سینما، داستان‌های پرقدرت و انسانی را به تصویر بکشد. این فیلم حتماً ارزش تماشا دارد.

 

نقد و بررسی فیلم قاتلان ماه کامل Killers of the Flower Moon 2023

هالیوود ریپورتر | امتیاز 100 از 100
دیوید رونی افزود: مدت زمان سه ساعت و نیم فیلم کاملا قتبل قبول است با توجه به سبک پیشروی آن که هرگز کم‌رنگ نمی‌شود یا اهمیتش را برای تماشاگر در طول فیلم از دست نخواهد داد.

گاردین | امتیاز 100 از 100

پیتر بردشا افزود: فیلمی کاملا دیدنی و داستانی که اسکورسیزی آن را به عنوان تاریخچه پنهان قدرت آمریکایی می‌بیند؛ و به عنوان خشونت نهانی که فراگیر خواهد شد و آب‌های زیرزمینی بشریت را آلوده می کند.

والچِر | امتیاز 90 از 100
بیلگه اِبیری | در تمام مدت زمان زیادش، درس‌های تاریخی بزرگش و روایتش از غربی کهن که راه را برای تاسیس نیروی پلیس مدرن آسان می‌کند، در نهایت ساده‌‌ترین و لغزنده‌ترین چیز ممکن است: داستان یک زندگی زناشویی؛ آن هم نمونه‌ای پیچیده و تراژیک.

تلگراف | امتیاز 100 از 100
رابی کالین | شخصیتی که لئوناردو دی‌کاپریو به نمایش گذاشته است روی کاغذ محال به نظر می‌رسد: شخصیت مرکزی فیلم قاتلان ماه گل نه قهرمان است و نه یک یاغی کاریزماتیک؛ بلکه آلت‌دستی است حریص، مطیع و بدون علاقه به فکر کردن که کارهایش تنفر و خشونت را موجب می‌شود. با وجود این، دی‌کاپریو از عهده این چالش به راحتی برآمده و یکی از بهترین و پیچیده‌ترین بازی‌های کارنامه‌اش را ارائه داده است.

 

اخبار و حواشی فیلم قاتلان ماه کامل Killers of the Flower Moon 2023

صحنه‌ای در «قاتلان ماه گل» مارتین اسکورسیزی وجود دارد که در آن پرده از مردانی پر می‌شود که در چیزی شبیه دریاچه‌ای آتشین زحمت می‌کشند. شبح‌های جوهری در یک فضای خالی قرمز-نارنجی، شبیه به امپراتورهای بوشیایی هستند، اما اینها مردانی معمولی هستند که در جهنمی ساخته شده‌اند. این یک تصویر به درستی آخرالزمانی برای این داستان بی‌رحمانه و باروک آمریکایی از عشق، قتل، طمع و خیانت غیرقابل توصیف در کشور هند دهه 1920 است، حماسه‌ای با جنایت واقعی که اسکورسیزی – با لطف، اندوه و وضوح فیلم‌سازی عالی – آن را به یک مرثیه برای مردم تبدیل کرده است.
این ممکن است برای اسکورسیزی قلمرو عجیبی به نظر برسد، با خردمندان نیویورکی و گوشه خیابان. با این حال، او همیشه در کارهایش دامنه وسیعی داشته است، از امپراتوری روم در «آخرین وسوسه مسیح» تا تبت دهه 1930 در «کوندون» و پس از آن دوباره در دهه 1980 و 1990 «گرگ وال استریت» به خانه می‌رود. اسکورسیزی در طول دوران سرگردانی خود هرگز از هالیوود یا به عبارت بهتر از مبانی فیلمسازی آن دور نمانده است، که با حمایت خستگی ناپذیر خود از این هنر کمک کرده است، هرچند اساساً با انجام کاری که همه هنرمندان بزرگ انجام می دهند: با تقویت و اختراع مجدد فرم ها و ساختن آنها.
اسکورسیزی همچنین به شما یادآوری می‌کند که راه‌های زیادی برای داستان‌گویی وجود دارد، از جمله درباره شر. این یکی که عمدتاً در منطقه رزرواسیون Osage در شمال اوکلاهاما قرار دارد، تاریخچه خشونت‌آمیز و خونین خود را بازبینی می‌کند. جنایاتی که در ابتدا بازگو می‌کند به سال 1921 بازمی‌گردد (قتل‌های قبلی وجود داشت)، و شامل قتل ده‌ها اوسیج بود (ممکن است قربانیان بسیار بیشتری نیز وجود داشته باشند). به برخی از آنها تیراندازی شد، برخی دیگر منفجر شدند، در حالی که برخی دیگر بر اثر یک بیماری مرموز از بین رفتند، اگرچه احتمالاً مسموم شده بودند. این دوره اغلب به عنوان اوسیج سلطنت وحشت شناخته می‌شود، توصیفی عجیب که به اشتباه نشان می‌دهد که اوسیج‌ها به‌نوعی مسئول وحشت‌هایی هستند که بر روی آنها انجام شده است.
اسکورسیزی که اعتبار فیلمنامه را با اریک راث شریک است، به این داستان هم مقیاس و هم صمیمیت بخشیده است. این یک فیلم بزرگ و بزرگتر از زندگی است با مناظر وسیع و فیلمبرداری سر به فلک کشیده، اما فیلمی که بی وقفه از فضاهای روشن و باز به فضای داخلی سایه مانند ساکنانش تغییر می کند. اولین نفر در میان بازیگران پرجمعیت، ارنست بورکهارت (لئوناردو دی کاپریو)، کهنه سرباز جنگی است که وقتی از لوکوموتیو بخار پایین می‌آید و روی سکوی شلوغ قطار در فیرفکس، اوکلا می‌رود، در یک هجوم بشریت هابزی فرو می‌رود. در اطراف او مردم در حال حرکت هستند و فریاد می زنند. برخی دعوا می کنند هیجان انگیز و سرگردان است، و ارنست در یک لحظه پرانرژی و بیش از کمی گیج به نظر می رسد، مانند کودکی که در میان انبوه غریبه ها سرگردان است.

 

تصاویری از فیلم قاتلان ماه کامل Killers of the Flower Moon 2023

دانلود فیلم قاتلان ماه کامل Killers of the Flower Moon 2023 دانلود فیلم قاتلان ماه کامل Killers of the Flower Moon 2023

دانلود فیلم قاتلان ماه کامل Killers of the Flower Moon 2023دانلود فیلم قاتلان ماه کامل Killers of the Flower Moon 2023

 دانلود فیلم قاتلان ماه کامل Killers of the Flower Moon 2023 دانلود فیلم قاتلان ماه کامل Killers of the Flower Moon 2023

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم قاتلان ماه کامل Killers of the Flower Moon 2023

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

نوشته شده توسط یاسر در 24 دسامبر 2023 ارسال پاسخ

دوبله دوم خیلی قوی بود . دوبله دوم رو پیشنهاد میدم