ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم کافه کنار جاده Road House 2024 دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم خانه جاده Road House 2024

دانلود فیلم کافه کنار جاده Road House 2024 دوبله فارسی

دوبله فارسی دانلود فیلم خانه جاده 2024
ژانر فیلم : اکشن | هیجان انگیز مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2024 امتیاز IMDB : 6.4 محصول : آمریکا کارگردان : Doug Liman ستارگان : Billy Magnussen , Jake Gyllenhaal , Lukas Gage مدت زمان : 1 ساعت و 53 دقیقه
خلاصه داستان : دانلود فیلم خانه جاده Road House 2024: یک مبارز سابق وزن میان‌وزن UFC در یک بار شلوغ در فلوریدا کیز کار می‌کند، جایی که اوضاع آنطور که به نظر می‌رسد نیست.

 

تریلر فیلم Road House 2024

 

معرفی فیلم خانه جاده Road House 2024

فیلم خانه جاده Road House) 2024) ساخت کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، هیجان انگیز و به کارگردانی و نویسندگی داگ لیمان می باشد. در فیلم خانه جاده 2024 بازیگرانی مانند بیلی مگنوسن، جیک جیلنهال، لوکاس گیج و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

معرفی فیلم خانه جاده Road House 2024

لحن کلی «Road House» که برای تأثیرگذاری باید بسیار ملموس تر از پویایی شخصیت ها باشد، آسیب زاتر است. این فیلمی است که در آن باید گرمای فلوریدا کیز، ضربه مشت، ضربه ی برخورد بدن به زمین را احساس کنید. اوه، صداهای بیش از حد ساخته شده وجود دارد، اما همه اینها به وضوح در یک آزمایشگاه CGI ایجاد شده است. عجیب است زیرا صحنه‌های مبارزه که سریع هستند – مانند اولین صحنه با دوچرخه‌سواران، زمانی که دالتون مردی را با ناتوانی در تیراندازی خلع سلاح می‌کند، بی‌درنگ کار می‌کند. اما هر زمان که «Road House» باید به «سکانس مبارزه گسترده» برود، می‌توانید تمام رشته‌ها را ببینید. مشت‌ها و واکنش‌های آن‌ها اغلب شبیه صحنه‌های بریده‌شده در یک بازی ویدیویی به نظر می‌رسند، مخصوصاً یک نزاع طولانی در بار و یک سکانس قایق در پایان که CGI آنقدر بد است که نمی‌دانم دلیل این که پرایم این را روی یک صفحه بزرگ نمی‌خواست. به این دلیل بود که مردم کمتر در یک صفحه نمایش کوچک متوجه می شدند.

و سپس کانر مک گرگور در نقش ناکس وجود دارد، یک جامعه شناس که انگار از یک توپ شلیک شده به نیمه پشتی فیلم می رود تا کار را با دالتون تمام کند. ناکس جرقه‌ای را به فیلمی می‌آورد که در حال خشک شدن است، اما عملکرد مک گرگور به همان اندازه جذاب و گیج‌کننده است، که تقریباً به طور کامل از طریق یک پوزخند بزرگ انجام می‌شود، مثل اینکه او کمی در وزن کشی قبل از مسابقه انجام می‌دهد. او مانند یک پاپای آگرو می‌خندد و به نظر می‌رسد که لیمان به او گفته است که از بالا برود و مک‌گرگور به ماه شلیک کرد. مواقعی وجود دارد که خوانش خط های ناجور او به شدت اشتباه به نظر می رسد، اما شاید این عمدی باشد؟ این یک فشار و کشش مداوم است که آیا مک گرگور عمداً بی دست و پا است یا نه، زیرا ناکس یک جامعه شناس است یا اینکه مبارز هنوز نمی داند چگونه کلمات را روی صفحه کنار هم بگذارد. بین خود بحث کنید

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید 2023 و 2024دانلود فیلم های خارجی با کیفیت بلوری BluRayدانلود فیلم های جدید اکشن 2022 و 2023

گزارش خرابی لینک

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد