ویپو فیلم دانلود سریال دانلود سریال ایرانی خائن کشی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود قسمت چهارم 4 سریال خائن کشی

دانلود سریال ایرانی خائن کشی

دانلود فیلم خائن کشی : قسمت 4 قرار گرفت
ژانر فیلم : درام | اجتماعی مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 1402 محصول : ایران کارگردان : مسعود کیمیایی ستارگان : امیر آقایی، سارا بهرامی، مهران مدیری، پانته آ بهرام، سام درخشانی، پولاد کیمیایی، الهام حمیدی، حمیدرضا آذرنگ، فرهاد آئیش، نرگس محمدی، اندیشه فولادوند، رضا یزدانی
خلاصه داستان : داستان مشهورترین سارق و کلاهبردار ایرانی را به تصویر می‌کشد. فیلم زندگی مهدی بلیغ مشهورترین سارق و کلاهبردار ایرانی را به تصویر می‌کشد. بلیغ معروف‌ترین خلاف کار تهران بود. یکی از کلاهبردارانی که حتی کاخ دادگستری را هم فروخت.

 

تیزر سریال ایرانی خائن کشی

معرفی سریال ایرانی خائن کشی

سریال ایرانی خائن کشی ساخت کشور ایران و در ژانر اجتماعی ، درام و به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی علی اوجی می باشد. در سریال خائن کشی ستارگانی همچون مهران مدیری ، امیر آقایی ، سارا بهرامی ، پانته آ بهرام و… به ایفای نقش پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

داستان سریال ایرانی خائن کشی

داستان فیلم درباره مهدی بلیغ کلا‌هبرداری است که حتی کاخ دادگستری تهران را هم فروخت با این کار لقب «آرسن لوپن ایرانی» را از سوی حادثه نویسان به خود اختصاص داد! کسی که از دل طبقه فقیر جامعه بیرون آمد و شاگرد اول مدرسه بود اما آنقدر خانواده‌اش دست تنگ بود که مجبور شد مدرسه را رها کند اما همین هوش بالا بعدا او را به معروف‌ترین خلافکار تهران تبدیل کرد. قصه کلاهبرداری بلیغ وقتی شروع شد که فهمید به راحتی میشود به مردم زمین ملک فروخت او قولنامه جعل میکرد و زمین ‌ها و خانه ها را با قیمت های عجیب به مردم می فروخت و تا آنها می خواستند بفهمند قول نامه جعلی است بلیغ غیب شده بود! بلیغ اما درگیر یک انتقام جویی شد که زندگی‌اش را به هم ریخت. بلیغ همراه با مهدی نظری و هوشنگ مجتبایی سه سارق با سابقه ، یک باند سرقت را شکل دادند. آنها با هم پیمان بستد که اگر هر کدام به چنگ پلیس افتادند دیگران برای رهایی او اقدام کنند. آنها از یک راسته طلافروشی دزدی کردند و هرچه بود برداشتند اما بلیغ گرفتار شد. در زندان پیامی از هوشنگ مجتبایی گرفت که نه تنها سهمش را بالا کشیده بلکه زنش را هم از راه به درکرده. او به محض خروج از زندان ابتدا مهدی نظری را کشت اما هوشنگ از چنگش گریخت او به جرم قتل دوباره به زندان افتاد اما به وقوع انقلاب از زندان ازاد شد ولی باز هم دستگیر و این بار با حکم صادق خلخالی اعدام شد.

قصه انتقام، خیانت به عهد، نارفیقی و وفاداری. مسعود کیمیایی حتی مهدی بلیغ را می شناخته و از نزدیک او را دیده و بلیغ ماجراهای جالبی از زندگی خودش را برای کیمیایی تعریف کرده و همین آشنایی همه را مشتاق کرده تا روایت کیمیایی از زندگی او را بشنوند. قطعا اولین نمایش این فیلم در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

داستان مشهورترین سارق و کلاهبردار ایرانی را به تصویر می‌کشد. فیلم زندگی مهدی بلیغ مشهورترین سارق و کلاهبردار ایرانی را به تصویر می‌کشد. بلیغ معروف‌ترین خلاف کار تهران بود. یکی از کلاهبردارانی که حتی کاخ دادگستری را هم فروخت.

 

تصاویری از سریال ایرانی خائن کشی

 

شاید دوست داشته باشید :

دانلود فیلم جدید ایرانیدانلود فیلم های ایرانی 1399دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی 2020 


2023/09/14 5,307 بازدید بدون دیدگاه دانلود سریال ، سریال ایرانی ، فیلم اجتماعی ، فیلم درام
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد