ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم انقضاء یافته 2022 Expired
گیم کالا - خرید بازی
پاتوق یو - دانلود رایگان بازی و نرم افزار کامپیوتر و اندروید
دانلود فیلم انقضاء یافته 2022 Expired

دانلود فیلم انقضاء یافته 2022 Expired

دانلود فیلم انقضاء یافته 2022
ژانر فیلم : عاشقانه | علمی تخیلی مخاطب : مناسب همه سنین سال انتشار : 2022 امتیاز IMDB : 3.7 محصول : استرالیا کارگردان : Ivan Sen ستارگان : Ryan Kwanten , Hugo Weaving , Jillian Nguyen مدت زمان : 1 ساعت 39 دقیقه
خلاصه داستان : در آینده ای ناشناخته، دو روح سخت با هم ملاقات می کنند و با کارهایی که انجام داده اند و آنچه که شده اند روبرو می شوند...

 

تریلر فیلم 2022 Expired

 

معرفی فیلم انقضاء یافته 2022 Expired

فیلم انقضاء یافته Expired) 2022) ساخت کشور استرالیا و در ژانر عاشقانه ، علمی تخیلی و به کارگردانی و نویسندگی ایوان سن می باشد. در فیلم انقضاء یافته 2022 بازیگرانی مانند رایان کوانتن، هوگو ویوینگ، جیلیان نگوین و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید 2021 و 2022دانلود فیلم های علمی تخیلی

مشاهده لینک ها و دانلود تنها با آی پی ایران در دسترس است

لطفا ابتدا V.P.N خود را خاموش کنید


travian
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

نوشته شده توسط در ارسال پاسخ

با سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین سایت. نیاز به یه راهنمایی فوری و مهم دارم. من با نرم افزار mkv toolnix زیرنویس فارسی رو به فیلم چسبوندم. اما داخل تلویزیون LED نمایش نمیده. درصورتی که زیرنویس فارسی چسبیده سایت شما رو نشون میده. میشه بهم بگید چطور زیرنویس فارسی رو باید به خود فیلم متصل کنم.با رنگ زرد و دائمی که داخل LED نمایش بده؟؟؟
خواهش میکنم بهم کمک کنید

    نوشته شده توسط در ارسال پاسخ

    سلام
    فیلم ها معمولا بصورت hadrdsub می باشد و زیرنویس دیگه ای قابل اجرا نیس اما اگر به صورت softsub باشد می تونید زیرنویس شو غیر فعال و زیرنویس خودتون رو با فیلم هم اسم کنید که پخش یشه.