ویپو فیلم دانلود سریال دانلود سریال اربابان آسمان Masters of the Air 2024
گیم کالا - خرید بازی
Masters-of-the-Air-2024

دانلود سریال اربابان آسمان Masters of the Air 2024

اربابان آسمان: قسمت 9 از فصل 1
ژانر فیلم : اکشن | درام | هیجان انگیز | تاریخی | جنگی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2024 امتیاز IMDB : 8.4 محصول : آمریکا کارگردان : Carrie Joji Fukunaga, Anna Budden, Ryan Fleck, Dee Rees, Timothy Van Patten ستارگان : Austin Butler, Colum Turner, Anthony Boyle, Nate Mann
خلاصه داستان : سریال اربابان آسمان Masters of the Air 2024 براساس داستانی واقعی ساخته شده و در مورد گروهی از خلبانان بمب‌افکن‌های آمریکایی است که در طول جنگ جهانی دوم جان خود را به خطر انداخته و با تعداد بی‎شماری از جنگنده‌های آلمانی مبارزه کردند و…

 

تریلر سریال Masters of the Air 2023

 

معرفی سریال اربابان آسمان Masters of the Air 2023

سریال اربابان آسمان Masters of the Air) 2023) ساخت کشور آمریکا و در ژانر اکشن، درام، هیجان انگیز، جنگی، تاریخی و به کارگردانی و نویسندگی کری جوجی فوکوناگا، آنا بودن، رایان فلک، دی ریس، تیموتی ون پتن می باشد. در سریال اربابان آسمان 2023 بازیگرانی مانند آستین باتلر، کلوم ترنر، آنتونی بویل، نیت مان و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

نقد سریال اربابان آسمان Masters of the Air 2023

زمانی که سازندگان جان شیبان و جان اورلوف «Masters of the Air» را برای تکمیل سه‌گانه دوران جنگ اعلام کردند، نمی‌توانستید انتظار بزرگی نداشته باشید. در اینجا فرصت دیگری بود تا درباره قهرمان‌های بیشتری که هرگز نمی‌شناختید بدانید، نبردهایی را ببینید که فقط در کتاب‌ها خوانده‌اید، و سرمایه‌گذاری عمیقی روی نتیجه‌ای داشته باشید که مدت‌ها پیش تعیین شده بود. این یک مینی سریال بود که نوید یک لیست چشمگیر از کارگردانان را می داد: کری جوجی فوکوناگا، دی ریس، تیم ون پتن، و آنا بودن و رایان فلک. در اینجا نیز دیدگاه متفاوتی وجود داشت. این بار از هوا گفته شد.

توانایی یادآوری اپیزودهای بسیار بهتر «Band of Brothers» و «The Pacific» یکی دیگر از مسائل برجسته سریال است. «Masters of the Air» عمدتاً از همان طرح اولیه پیشنهادهای قبلی اسپیلبرگ-هنکس پیروی می کند و نسخه خاص خود را از قسمت هایی مانند «جایگزین ها» (جایی که در این سریال شخصیتی مانند رابرت روزنتال با بازی نیت مان ظاهر می شود) می سازد، «چرا ما می جنگیم» و «اوکیناوا». این تلاش ها برای بازپس گیری فرمولی که قبلاً موفق بود، ناکام ماند زیرا این سریال فاقد هر گونه بعد روانی است. در «گروه برادران» اپیزودی مانند «تقاطع» شاهد رویارویی وینترز با قربانیانش بود. کل “اقیانوس آرام” مربوط به یوجین اسلج است که جنایات جنگی مرزی خود را تجزیه می کند. اما چنین درون نگری در «استادان هوا» وجود ندارد. این فقط نمایشی است که مربوط به نوعی میهن پرستی کورکورانه است که جنگ را فقط از دریچه شکست آمریکا می بیند.

و با این حال، دشوار است که به «استادان هوا» به عنوان بد برچسب بزنیم. این صرفاً یک درام جنگی متوسط ​​است، با چند سکانس که هیجان‌انگیز خواهد بود، و با جزئیات و لباس‌های مستحکم دوره‌ای، کمی بینش بیشتر از قبل ارائه می‌دهد. فقط این است که وقتی مناظر در ارتفاع بالا قرار می گیرند، ساخت و ساز هومدروم می تواند ضربه مهلکی باشد.

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود سریال های جدید خارجی دوبله فارسی 2022 و 2023دانلود فیلم های جدید اکشن 2022 و 2023

گزارش خرابی لینک
دانلود قسمت 6 از فصل 1
دانلود قسمت 9 از فصل 1

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

نوشته شده توسط Afshin در 9 مارس 2024 ارسال پاسخ

ادمین لایک داری از همه سایتا زودتر میزاری 👍

نوشته شده توسط Arya در 15 مارس 2024 ارسال پاسخ

فصل دومش

    نوشته شده توسط abolfazl jafari در 16 مارس 2024 ارسال پاسخ

    فصل اولشه