ویپو فیلم دانلود انیمیشن دانلود انیمیشن دث استروک 2020 با دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود انیمیشن دث استروک

دانلود انیمیشن دث استروک 2020 با دوبله فارسی

دوبله فارسی دانلود انیمیشن دث استروک 2020
ژانر فیلم : انیمیشن | اکشن | ماجراجویی مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 2020 امتیاز IMDB : 7.6 محصول : آمریکا کارگردان : Sang Jin Ahan ستارگان : Asher Bishop, Castulo Guerra, Chris Jai Alex, Colin Salmon مدت زمان : 1 ساعت و 13 دقیقه
خلاصه داستان : دث استروک Deathstroke: Knights & Dragons 2020 انیمیشن دث استروک شوالیه ها و اژدهایان داستان ده سال گذشته را روایت می کند، جایی که اسلید ویلسون قاتل خطرناکی که با لقب دث استروک شناخته می شود، اشتباه غم انگیزی را مرتکب شده و همسر و فرزندش را به کام مرگ می کشاند. حال یک دهه از ان اتفاق گذشته است و خانواده یک بار دیگر توسط قاتلین وحشتناک و تروریسی به نام H.I.V.E مورد تهدید واقع می شوند. باید دید که دث استروک می تواند گناهان گذشته خودش را جبران کند و یا بار دیگر خانواده وی برای بار دوم تاوان وی را خواهند داد. دث استروک این بار خشمگین تر از همیشه بازگشته است تا اشتباهات خود را جبران کند و دیگر نمی گذارد که خانواده وی در خطر باشند. او خشونت بالایی از خودش نشان می دهد و مقامات سازمان تروریستی هم می دانند که باید در چه حدی بزرگی برای نابودی دث استروک تلاش کنند.

معرفی انیمیشن دث استروک Deathstroke: Knights & Dragons 2020

 انیمیشن دث استروک و شوالیه ها و اژدهایان محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، ماجراجویی به کارگردانی سانگ جین اهن می باشد . میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

شاید دوست داشته باشید :

دانلود انیمیشن جدیددانلود انیمیشن با دوبله فارسی

گزارش خرابی لینک
دانلود انیمیشن دث استروک Deathstroke: Knights & Dragons 2020

2023/08/28 4,081 بازدید بدون دیدگاه دانلود انیمیشن ، فیلم اکشن ، فیلم ماجراجویی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد