ویپو فیلم وبلاگ بررسی فیلم وزارت جنگ‌های غیرمتعارف (2024): اکشن، طنز و داستانی جذاب
گیم کالا - خرید بازی
پاتوق یو - دانلود رایگان بازی و نرم افزار کامپیوتر و اندروید

نقد فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare 2024: آیا ارزش دیدن دارد؟

دانلود فیلم وزارت جنگ غیر متعارف The Ministry of Ungentlemanly Warfare 2024

بررسی فیلم وزارت جنگ‌های غیرمتعارف (2024): اکشن، طنز و داستانی جذاب

نقد فیلم وزارت جنگ‌های غیرمتعارف (2024): کارگردانی قوی و فضاسازی بی‌نظیر

 

داستان فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare 2024

دانلود فیلم وزارت جنگ غیرقانونی The Ministry of Ungentlemanly Warfare 2024: در سال 1940، وینستون چرچیل و ایان فلمینگ یک سازمان جنگی مخفی را برای ارتش بریتانیا تشکیل دادند که مسیر جنگ جهانی دوم را تغییر داد و از طریق تکنیک‌های جنگی غیرمتعارف و کاملاً «غیر جنتلمنانه» خود علیه نازی‌ها، واحد عملیات سیاه‌پوست مدرن را مقدمه‌ای کرد…

 

نقد و برری فیلم وزارت جنگ غیر متعارف 2024

زمانی که فکر می‌کنید که داستان‌های واقعی جنگ جهانی دوم برای تبدیل شدن به فیلم‌های بلوک‌باستر به پایان رسیده است، برخی اسناد طبقه‌بندی‌شده می‌شوند که ایده‌ها و حداقل نشانه‌هایی از داستان‌های جدید از قهرمانی را الهام می‌دهند. “وزارت جنگ ناجوانمردانه” درباره یک ماموریت کوچک از جنگجویان متفقین است که هر جا می‌روند نازی‌ها را به مقیاس گسترده‌ای می‌کشند، به کارگردانی گای ریچی و از طریق یک اسکریپت توسط ریچی، پل تاماسی، اریک جانسون و آراش آمل. این فیلم ادعا می‌کند منابع اطلاعاتی که تنها پس از انتشار اسناد مخفی در سال 2016 در دسترس قرار گرفت، به عنوان منبع مواد اصلی استفاده شده است. همچنین، طبق اعترافات آن، بر اساس یک کتاب به نام “جنگجویان مخفی چرچیل: داستان واقعی و پرانرژی از نیروهای ویژه دسپرادوی جنگ جهانی دوم” نوشته دامین لوئیس است که در سال 2014 منتشر شده است. به طور اتفاقی، یک کتاب به نام وزارت جنگ ناجوانمردانه به قلم جایلز میلتون در سال 2017 منتشر شد، اما به نظر می‌رسد که برای این فیلم استفاده نشده است.
در حالی که فیلم ادعا می‌کند که در سال 1942 آغاز می‌شود، اما شامل نسخه فیکشنالیزه‌شده‌ای از وینستون چرچیل (روری کینر) است که دربارهٔ میل آمریکا به شرکت در جنگ شکایت می‌کند. همچنین، چرچیل اشاره‌ای به حمله به پرل هاربر ندارد! البته، این حمله تنها در دسامبر 1941 اتفاق افتاده بود و این تصویر در ژانویه 1942 آغاز می‌شود و پس از صحنه آغازین جذاب که در آن قهرمانان ما، با قامت بزرگ و صورت‌های پریشان و به نظر می‌رسند که از کتاب‌های کمیک جک کربی دهه 1960 خارج شده‌اند (تصاویر اشخاص واقعی که پیش از اختتامیه نمایش داده شده‌اند از افرادی با قد و قامت ضعیف‌تر و پوست‌های سفیدتر است)، نه فقط یک تیم کوچک بلکه یک کشتی جنگی کامل را از کشتی ماهیگیری آرامش‌آمیز خود فرستاده می‌کنند، یک تایتل کارد با عبارت “25 روز قبل” وجود دارد و من در آنجا به حساب می‌آیم و ریاضیات را در ذهن خود انجام می‌دهم و آیا این به هم می‌خورد…؟

 

دانلود فیلم وزارت جنگ‌های غیرمتعارف (2024)

بررسی فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare 2024
نکته‌ی پیشنهادی من به شما این است که اگر قصد دارید این فیلم را تماشا کنید، این مسائل را فراموش کنید. و در هر صورت، مورد قابل توجه داستان چرچیل مربوط به موجود بودن زیردریای آلمانی در اقیانوس اطلس است که احتمالاً هر کشتی آمریکایی حامل کالا یا نیروی انسانی را تا حدی که از آب بیرون برآید، منفجر می‌کند. استخبارات نظامی بریتانیا، که در اینجا توسط کری الوس و فردی فاکس (که ایان فلمینگ را بازی می‌کند، و بله، این ایان فلمینگ است؛ فیلم در انتهای اعلام می‌کند که اقدامات شجاعانه‌ای که به تازگی شاهد آنها بودیم و افرادی که آن را انجام دادند مستقیماً الهام بخش رمان‌های جاسوسی او و جیمز باند و همه آنچه دارد) یک طرح می‌پزیرند که نیروی عملیاتی ویژه‌ای به خلیج گینه خواهند فرستاد و یک کشتی پر از کالاهای مورد نیاز زیردریای‌های مذکور را تخریب خواهند کرد. بدون کالاها، زیردریاها نمی‌توانند کار کنند و از این رو مسئله حمل و نقل در اقیانوس اطلس حداقل به طور موقت حل می‌شود.
فیلم به سمت یک احساس “داستان‌های دوزخی” / “باستردز بی‌نهایت” می‌رود. هنری کاویل، با ریش و سبیل و ویژگی‌های برجسته، گاس مارچ فیلیپس را ایفا می‌کند، که ابتدا به زنجیرهایی در اختیار نظامیان می‌افتد. پس از امتحان کردن برندی خود و دزدیدن سیگارهایشان، تیم خود را تشکیل می‌دهد، همه آنها به نظر می‌رسند شورشیان و پستانداران و شکنجه‌کنندگان قوانین، و که شامل یک مرد بزرگ‌قدم واقعی (آلن ریچسون) است که یک کماندار حرفه‌ای است. اگر می‌پرسیدید که یک کماندار حرفه‌ای در یک شلیک برای کجا خوب است؟ خوب، شما می‌توانید با استفاده از این اسلحه‌ها نازی‌ها را در برج‌های نگهبانی به نسبت سکوت با کمک این اسلحه‌ها بکشید، که وقتی یکی از اعضای تیمتان که توسط آلمانی‌ها زندانی شده است، را آزاد می‌کنید، کمک می‌کند. همچنین، کارشناس انفجار ضروری وجود دارد و غیره. (میان بازیکنان این مخربان عبارتند از هنری گلدینگ و الکس پتیفر.) در زمین، یک زن فاتال به بازی ایزا گونزالس و یک عامل مخفی که در نزدیکی بندر یک بار کازینو را اداره می‌کند (بابس الوسانموکون) توطئه می‌کنند تا نازی‌ها را که کشتی مورد نظر را نگهبانی می‌کنند، حیله‌گری کنند.
بر خلاف “جنگ داخلی” الکس گارلند، “وزارت جنگ ناجوانمردانه” به خوبی به سیاست‌های خود صریح اعلامی اعتراف می‌کند. به این معنا که این فیلم بسیار مخالف نازی است. اینجا هیچ انحرافی وجود ندارد. آلمانی‌ها در این فیلم اساساً برای شلیک (با گلوله و پیکان) یا شکار (چندین بار و در محل‌های حساس برای شکاف‌ها) به مرگ هستند. گاهی اوقات قبل از مرگ، سخنرانی‌های نازی خودخواه را ارائه می‌دهند، که ترکیبی جذابیت برای مرگ دردناک و تلخ آنها را افزوده می‌کند. و در حالی که “داستان‌های دوزخی” و ده‌ها فیلم دیگر از جنگ جهانی دوم به تضحیک تضحیک‌هایی از جان و تن‌های ارزشمندی که نیروهای ما برای آنها ارائه می‌دهند، عرضه شده‌اند، “وزارت” یک نکته را به اثبات می‌رساند… خوب، بدون آنکه بیش از حد اطلاعات داده شود، اما هر زمان یکی از جنگجویان شجاعش در معرض خطر قرار می‌گیرد، خطر فقط برای نشان دادن یک راه هوشمندانه برای خارج کردن آنها وجود دارد. اگر خود جنگ جهانی دوم به این گونه پیش می‌رفت، متحدان می‌توانستند قبل از انتشار گسترده “کاسابلانکا” به برلین برسند. (این ژانویه 1943 خواهد بود.)

هرچند که قطعات اکشن و مهیج با استعداد ریچی به شکل روزمره اجرا می‌شوند، فیلم بسیاری از زمان‌ها میان آنها پایین می‌آید. با وجود چهار نویسنده اعتبار داده‌شده، اینجا کمتر صدای سخنان شنیده می‌شود – این اکثراً یک تولید بریتانیایی است که شخصیت‌هایش اصالت بریتانیایی خود را با فریاد زدن “این” و “آن” بیشتر نشان می‌دهند. و عجیب‌ترین تاریخی‌ها حتی پس از اینکه قصد کرده‌اید ذهن خود را خاموش کنید، آدم را آزار می‌دهند و به سمت جریان آرام و بخت‌نواز بکشانند. افسر نازی جنسیتی که اینجا توسط تیل شوایگر اجرا شده است (درباره “باستردز بی‌نهایت” حرف زدن) شخصیت ایزا گونزالز را با پخش یک ضبط از “دای موریتات فون مکی مسر” (که به عنوان “مکی چاقالک” معروف است) سرگرم می‌کند؛ در آخرین قسمت از فیلم، گونزالس نسخه‌ای (بیشتر) انگلیسی این ترانه را می‌خواند. با توجه به اینکه همراهان مشترک کورت وایل و برتولت برشت در سال 1933 از آلمان اخراج شدند (وایل یهودی بود، برشت یک کمونیست)، ایده اینکه یک نازی این آهنگ را ترجیح می‌دهد به نظر غیرممکن می‌رسد (و “اپرای سه پنی”، موزیکال طنزآمیزی که از آن نشات گرفته شده بود، توسط رایش سوم ممنوع شد). خود برشت و وایل احتمالاً از این ایده که یک نازی از کارشان لذت می‌برد، خجالت می‌کشیدند. اما به نظر می‌رسد که این روزها چیزی که به عنوان آیکونوکلاسم شوخ‌طبع می‌گذرد این است.

 

تیزر فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare 2024

دانلود فیلم های جدید 2023 و 2024 – دانلود فیلم های اکشن 2023 و 2024نقد و بررسی فیلم سیاره میمون‌ها: طلوع یک امپراتوری جدید

مشاهده لینک ها و دانلود تنها با آی پی ایران در دسترس است

لطفا ابتدا V.P.N خود را خاموش کنید


2024/05/11 272 بازدید بدون دیدگاه وبلاگ
travian
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد