ویپو فیلم وبلاگ معرفی بهترین فیلم و سریال های پر طرفدار سال
گیم کالا - خرید بازی
پاتوق یو - دانلود رایگان بازی و نرم افزار کامپیوتر و اندروید

معرفی پر دانلود ترین فیلم و سریال های جدید سال 

دانلود فیلم و سریال خارجی دوبله فارسی

معرفی پر دانلود ترین فیلم و سریال های جدید سال 

the platform 2 2024

The-Platform-2-2024

 

The Platform 2 یا پلتفرم 2 دنباله‌ای بر فیلم ترسناک موفق پلتفرم است . فیلم The Platform 2 در سال ۲۰۱۹ توسط کارگردان اسپانیایی گالدر گازتلو-اوروتیا . فیلم اول داستان یک آزمایش اجتماعی درون یک زندان عمودی را روایت می‌کند که در آن یک پلتفرم پر از غذا از طبقه بالا به پایین حرکت می‌کند، به طوری که زندانیان طبقات بالا می‌توانند به اندازه دلخواهشان بخورند و طبقات پایین‌تر از گرسنگی رنج می‌برند.

دستان فیلم:

در فیلم پلتفرم 2 : بازگشتی به دنیای زندانی که انسانیت در مرز نابودی است، جایی که مجرمان به صورت دو به دو در طبقات زیر هم حضور دارند و یک سکوی متحرک غذا را طبقه به طبقه به آنها می رساند.

 

 

تیزر فیلم

 

the killers game 2024

فیلم بازی قاتل The Killers Game 2024

 

فیلم بازی قاتل The Killer’s Game محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی J.J. Perry در سال 2024 ساخته شده است. در فیلم بازی قاتل بازیگرانی چون Dave Bautista، Dmitrij Kalacsov، Mia Rouba M.Kiss، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم:

در فیلم بازی قاتل : آدمکش کهنه کاری که به بیماری کشنده ای مبتلا شده، برای آنکه درد نکشد به گروهی از آدمکشان ماموریت می دهد او را به قتل برسانند. اما کمی بعد می فهمد تشخیص پزشک اشتباه بوده و حالا باید جلوی لشکری از همکارانش بایستد که قصد کشتنش را دارند.

 

 

تیزر فیلم

 

deadpool wolverine 2024

دانلود فیلم ددپول 3 و ولورین 2024 Deadpool 3 & Wolverine

 

یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۴ بر پایهٔ مارول کامیکس و با حضور شخصیت‌های ددپول و ولورین است. این فیلم به‌وسیلهٔ مارول استودیوز، ماکسیمم افوت و ۲۴ لپس انترتینمنت تولید و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی اکران شده است. این سی و چهارمین فیلم در دنیای سینمایی مارول و دنباله‌ای بر ددپول (۲۰۱۶) و ددپول ۲ (۲۰۱۸) محسوب می‌شود. کارگردان فیلم شاون لوی و فیلم‌نامه اثر رایان رینولدز، رت ریس، پال ورنیک و زب ولز می‌باشد. رینولدز و هیو جکمن به‌ترتیب نقش ددپول و ولورین را ایفا می‌کنند و اما کورین، مورنا باکارین، راب دلینی، لزلی اوگامس، آرون استنفورد و متیو مک‌فادین از دیگر بازیگران فیلم هستند.[۵] در این فیلم ددپول متوجه می‌شود که سازمان رسیدگی به تناقضات زمانی، قرار است دنیای او را نابود کند. او با یک ولورین بی‌میل از دنیای دیگری کار می‌کند تا این سازمان را متوقف سازد.

داستان فیلم:

فیلم با نبش قبر ولورین توسط وید ویلسون (ددپول) آغاز می‌شود. ددپول معتقد است که ولورین هنوز زنده است، اما زمانی که اسکلت ولورین را می‌بیند به مرگ او یقین پیدا می‌کند. در این هنگام مأموران «سازمان تناقضات زمانی» (TVA) برای دستگیری او سر می‌رسند، در میانه مبارزه ددپول با آنها، داستان به سال ۲۰۱۸ بازمی‌گردد.

 

 

تیزر فیلم

 

officer black belt 2024

دانلود فیلم کره ای کمربند مشکی افسر Officer Black Belt 2024

 

فیلم افسر کمربند مشکی Officer Black Belt محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن ، جنایی می‌باشد و به کارگردانی Joo-hwan Kim در سال 2024 ساخته شده است. در فیلم افسر کمربند مشکی بازیگرانی چون Kim Seong-gyoon، Kim Woo-bin، Ren Hanami، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم:

در فیلم افسر کمربند مشکی : در مورد یک رزمی‌کار ماهر به نام لی جونگ دو است که نمی‌تواند از کنار کسانی که به کمک نیاز دارند به راحتی عبور کند. در این میان او به صورت اتفاقی با یک افسر نظارت بر محکومین آزادشده با پابند الکترونیک است به نام کیم سون مین آشنا شده و با او متحد می‌شود تا با جرم و جنایت مبارزه کرده و از آن جلوگیری کند.

 

تیزر فیلم

 

jackpot 2024

Jackpot-2024

 

Jackpot یا جکپات! یک فیلم کمدی اکشن آمریکایی محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی پل فیگ و نویسندگی راب یسکامب است. فیلم Jackpot! با بازی آکوافینا، جان سینا و سیمو لیو به همراه چندین بازیگر مطرح دیگر، داستانی هیجان‌انگیز و پرتنش را روایت می‌کند. جکپات! قرار است توسط استودیو ام جی ام آمازون از طریق پرایم ویدیو در 15 آگوست 2024 منتشر شود. خلاصه داستان Jackpot داستان جکپات! در آینده‌ای نزدیک جریان دارد.

دستان فیلم:

در فیلم جکپات : در آینده ای نزدیک یک مسابقه بزرگ در کالیفرنیا به راه افتاده است، اما نکته مهم این مسابقه این است که هر فردی موفق شود برنده مسابقه را تا قبل از غروب آفتاب بکشد، برنده جایزه چند میلیارد دلاری او خواهد شد. در این میان زمانی که کیتی کیم به اشتباه به عنوان برنده معرفی میشود، باید از چنگال انبوهی از شکارچیان جان سالم به در میبرد. در این میان او با اکراه از یک مامور حفاظت به نام نوئل کسیدی کمک میگیرد

 

تیزر فیلم

 

twilight of the warriors walled 2024

Twilight-of-the-Warriors-Walled-In-2024

 

فیلم گرگ و میش جنگجویان: محصور Twilight of the Warriors: Walled In محصول کشور هنگ کنگ و در ژانر اکشن ، جنایی می‌باشد و به کارگردانی Soi Cheang در سال 2024 ساخته شده است. در فیلم گرگ و میش جنگجویان: محصور بازیگرانی چون Louis Koo، Richie Jen، Sammo Kam-Bo Hung، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم:

در فیلم گرگ و میش جنگجویان: محصور : در دهه 1980 میلادی روایت شده و در مورد جوانی به نام چان لوک کوون است که به طور تصادفی وارد شهرک محصور کاولون می‌شود. او به زودی نظم را در میان هرج و مرج آن کشف کرده و درس‌های مهم زندگی را در طول راه می‌آموزد. چان لوک کوون در این شهرک با استاد شین و فردی به نام ای وی آشنا شده و تحت رهبری سیکلون در مجموعه‌ای از نبردهای گسترده در برابر تهاجم فردی شرور به نام آقای بیگ شرکت می‌کند. آن‌ها با هم عهد می‌کنند که از پناهگاه امنی که در شهرک محصور کاولون ساخته‌اند، محافظت کنند.

 

تیزر فیلم

 

hijack 1971 2024

فیلم کره ای هواپیما ربایی 1971 Hijack 1971 2024

 

فیلم هواپیما ربایی 1971 Hijack 1971 محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن ، جنایی می‌باشد و به کارگردانی Kim Sung-han-I در سال 2024 ساخته شده است. در فیلم هواپیما ربایی 1971 بازیگرانی چون Ha Jung-woo، Sung Dong-il، Yeo Jin-goo، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم:

Hijack 1971 یا ربودن 1971 یک فیلم فاجعه‌آمیز محصول سال ۲۰۲۴ کره جنوبی است. فیلم Hijack 1971 به نویسندگی کیم کیونگ چان و کارگردانی کیم سونگ‌هان است. این فیلم با بازی ها جونگ وو، یئو جین گو، سونگ دونگ سونگ و چائه سو بین، یک داستان هیجان‌انگیز و پرتنش از هواپیماربایی و تلاش برای نجات مسافران را به تصویر می‌کشد. خلاصه داستان Hijack 1971 داستان ربودن 1971 در زمستان 1971 رخ می‌دهد. زمانی که خلبانان هواپ

 

تیزر فیلم

 

a quiet place day one 2024

A Quiet Place Day One

 

فیلم A Quiet Place: Day One قرار است یک داستان پیش درآمد در مورد حمله فضایی‌ها به زمین را دنبال کند و تمرکز آن روی روز اول حمله این موجودات به زمین است. اتفاقات فیلم از شهر نیویورک آغاز می‌شود و تمرکز آن روی و شخصیت سم و اریک خواهد بود. فیلم A Quiet Place در سال ۲۰۱۸ روی پرده رفت و موفق شد بیش از ۳۴۱ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. سپس فیلم A Quiet Place Part 2 در سال ۲۰۲۱ روی پرده‌های سینما رفت و به فروش ۲۹۷.۴ میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کرد.

داستان فیلم:

در فیلم مکانی ساکت 3 روز اول : زنی که در روز نخست حمله بیگانگان به سیاره زمین چاره‌ای جز نبرد برای بقا در سکوت کامل نداشته و با وقایعی مرگبار دست و پنجه نرم می‌کند.

 

تیزر فیلم

 

kingdom of the planet of the apes 2024

فیلم پادشاهی سیاره میمون ها Kingdom of the Planet of the Apes 2024

 

یک فیلم اکشن علمی تخیلی آمریکایی به کارگردانی وس بال و نویسندگی جاش فریدمن است که در سال ۲۰۲۴ منتشر شد. این فیلم دنبالهٔ جنگ برای سیاره میمون‌ها (۲۰۱۷) اما با داستانی نامرتبط با قسمت قبلی است و چهارمین فیلم از فرنچایز ریبوت‌شده سیارهٔ میمون‌ها و در کل دهمین فیلم این مجموعه محسوب می‌شود. اوون تیگ، فریا آلن، کوین دورند، پیتر میکون، ایکا دارویل در آن بازی می‌کنند. داستان این فیلم ۳۰۰ سال بعد از رویدادهای فیلم جنگ برای سیارهٔ میمون‌ها رخ می‌دهد و در آن یک شامپانزهٔ جوان به اسم نوا (Noa) سفری را همراه با یک زن انسان به نام می (Mae) آغاز می‌کند تا آیندهٔ انسان‌ها و میمون‌ها را در کنار هم مشخص کنند.

داستان فیلم:

داستان این فیلم ۳۰۰ سال بعد از رویدادهای فیلم جنگ برای سیارهٔ میمون‌ها و فرمانروایی سزار، رخ می‌دهد و در آن یک شامپانزهٔ جوان به اسم نوا (Noa) همراه با یک زن انسان به نام می (Mae) سفری پر ماجرا را آغاز می‌کنند تا با پی بردن به اتفاقات گذشته، تصمیماتی بگیرند که ممکن است آینده میمون‌ها و انسان‌ها را تغییر دهد.

 

تیزر فیلم

 

The Roundup: Punishment 2024

https://dl5.vipodl.ir/1403/film/Trailer/The.Roundup.Punishment.mp4

 

یک فیلم اکشن و جنایی محصول سال ۲۰۲۴ سینمای کره جنوبی به کارگردانی هیو میونگ-هانگ با بازی ما دونگ-سوک، کیم مو یول و لی دونگ-هوی است. این چهارمین قسمت از سری فیلم‌های قانون شکنان و دنباله قانون شکنان ۳ (۲۰۲۳) می‌باشد.

داستان فیلم:

کارآگاه (ما دونگ-سوک) به تیم تحقیقات سایبری می‌پیوندد تا باک چانگ کی، یک مزدور سابق بتواند رئیس یک سازمان قمار اینترنتی را دستگیر کند.

 

تیزر فیلم

 

furiosa a mad max saga 2024

فیلم فوریوسا: حماسه مکس دیوانه Furiosa: A Mad Max Saga 2024 دوبله فارسی

 

یک فیلم اکشن پسا-آخرالزمانی محصول ۲۰۲۴ به کارگردانی و نویسندگی مشترک جرج میلر است. این پنجمین قسمت از فرنچایز مکس دیوانه به‌شمار می‌رود، که هم یک اسپین‌آف و هم یک پیش‌درآمد برای مکس دیوانه: جاده خشم (۲۰۱۵) محسوب می‌شود. در این فیلم آنیا تیلور-جوی و آلایلا براون نقش نسخه‌های جوان‌تر شخصیت اصلی امپراتور فیوریوسا را بازی می‌کنند و کریس همسورث و تام برک از دیگر بازیگران هستند.

داستان فیلم:

استرالیا به یک زمین بایر رادیواکتیو مشهور به ویست‌لند تبدیل شده است و «مکان سبز بسیاری از مادران»[ب] یکی از آخرین مناطق باقی‌مانده با آب شیرین و زمین کشاورزی است. مهاجمان در حالی که دو کودک، فیوریوسا و والکری در حال چیدن هلو هستند، مکان سبز را کشف می‌کنند. فیوریوسا سعی می‌کند موتورسیکلت‌های آنها را خراب کند، اما مهاجمان او را به عنوان جایزه‌ای برای رهبر خود، «وارلرد دمنتوس» جنگ‌سالار هورد بزرگ موتورسواران یاغی، دستگیر می‌کنند. مادر فیوریوسا، مری، آنها را تا اردوگاه هورد تعقیب می‌کند و همه را به جز یک مهاجم می‌کشد.

 

تیزر فیلم

 

colors of evil red 2024

دانلود فیلم رنگ های شیطان قرمز Colors of Evil Red 2024

 

فیلم رنگ های شیطان قرمز Colors of Evil: Red محصول کشور لهستان و در ژانر جنایی ، درام می‌باشد و به کارگردانی Adrian Panek در سال 2024 ساخته شده است. در فیلم رنگ های شیطان قرمز بازیگرانی چون Jakub Gierszal، Maja Ostaszewska، Zofia Jastrzebska، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم:

در فیلم رنگ های شیطان قرمز : وقتی جنازه یک دختر جوان به ساحل یکی از شهرهای شمالی لهستان می رسد، یک بازپرس قتل در همراهی با مادر مقتول به سراغ پیدا کردن قاتل می روند که باعث افشای رازهای تاریکی از این شهر ساحلی می شود.

 

تیزر فیلم

 

Under Paris 2024

دانلود فیلم زیر پاریس Under Paris 2024

 

فیلم زیر پاریس Under Paris محصول کشور فرانسه و در ژانر اکشن ، ترسناک می‌باشد و به کارگردانی Xavier Gens در سال 2024 ساخته شده است. در فیلم زیر پاریس بازیگرانی چون Bérénice Bejo، Léa Léviant، Nassim Lyes، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم:

در فیلم زیر پاریس : پاریس برای اولین بار میزبان مسابقات قهرمانی سه گانه استقامت در رودخانه سن شده است. دانشمندی به نام سوفیا متوجه می شود کوسه عظیم الجثه ای در اعماق رودخانه شنا می کند و باید با کمک پلیس رودخانه جلوی حمام خون را بگیرد.

 

تیزر فیلم

 

life after fighting 2024

دانلود فیلم زندگی پس از مبارزه Life After Fighting 2024

 

یک مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی سیاه و محصول شرکت نت‌فلیکس به کارگردانی ریکی جرویز است. فصل نخست این مجموعه مارس ۲۰۱۹ در ۶ اپیزود منتشر شد. فصل دوم نیز در آوریل ۲۰۲۰ در ۶ قسمت منتشر شد که با بازخورد خوب مخاطبان همراه بود. نت‌فلیکس در مه ۲۰۲۰ این مجموعه را برای فصل سوم و آخر تمدید کرد.

داستان فیلم: 

داستان در شهر خیالی تامبری اتفاق می‌افتد و داستان «تونی جانسون» نویسنده روزنامه را دنبال می‌کند که پس از مرگ همسرش بر اثر سرطان سینه، زندگی‌اش زیر و رو می‌شود. او به خودکشی فکر می‌کند، اما در عوض تصمیم می‌گیرد زندگی‌اش را صرف مجازات دنیا برای مرگ همسرش با گفتن و انجام هر کاری که می‌خواهد صرف کند، صرف‌نظر از اینکه این کار چه احساسی در دیگران ایجاد می‌کند. اگرچه او این را به عنوان «ابر توانایی» خود می‌پندارد، اما وقتی اطرافیانش به او ترحم می‌کنند و سعی می‌کنند از او فرد بهتری بسازند، نقشه‌اش خدشه‌دار می‌شود.

 

تیزر فیلم

 

the pig the snake and the pigeon 2024

دانلود فیلم خوک مار و کبوتر The Pig the Snake and the Pigeon 2023

 

یک فیلم کمدی سیاه اکشن هیجان انگیز تایوانی محصول ۲۰۲۳ است. به کارگردانی و نویسندگی کارگردان هنگ کنگی ونگ چینگ پو و بازیگران ایتان خوان، بن یوئن چن یی ون، جینگل وانگ، لی لی زن، و چری هسیه در نقش‌های اصلی، با خوان که قاتل در حال مرگ را به تصویر می‌کشد که تلاش می‌کند تا دو جنایتکار تحت تعقیب کشور را قبل از مرگ خود از بین ببرد.

داستان فیلم:

چن کوی لین، یک قاتل بدنام در تایوان، در مراسم تشییع جنازه نفوذ می‌کند و یک رئیس باند بلندپایه را سرنگون می‌کند. کارآگاه پلیس، چن هوی، مراسم تشییع جنازه را زیر نظر دارد و کوی لین را در حال فرار از صحنه مشاهده می‌کند. چن هوی او را تعقیب می‌کند و هر دو با هم درگیر می‌شوند، اما کوی لین بر چن غلبه می‌کند و باعث می‌شود که یک چشمش را از دست بدهد. کوی لین موفق می‌شود بدون آسیب بگریزد.

 

تیزر فیلم

 

Atlas 2024

دانلود فیلم اطلس Atlas 2024

 

یک فیلم آمریکایی محصول ۲۰۲۴ در ژانر علمی-تخیلی و دلهره‌آور به کارگردانی برد پیتون بر اساس فیلمنامه‌ای از آرون الی کولیت و لئو سرداریان با بازی جنیفر لوپز، سیمو لیو، استرلینگ کی براون و آبراهام پوپولا است.

داستان فیلم:

دانلود فیلم اطلس Atlas 2024 : در مورد یک تحلیلگر داده‌ها به نام اطلس شپرد (با بازی جنیفر لوپز) است که با بی‌اعتمادی عمیق به هوش مصنوعی، به ماموریتی ملحق می‌شود تا یک ربات فراری با گذشته‌ای مرموز را دستگیر کند. اما هنگامی که برنامه‌ها به درستی پیش نمی‌روند، تنها امید اطلس برای نجات آینده بشریت از هوش مصنوعی، اعتماد به آن‌هاست

 

تیزر فیلم

 

the first omen 2024

فیلم فال اول The First Omen 2024

 

یک فیلم فراطبیعی ترسناک آمریکایی محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی آرکاشا استیونسون و نویسندگی استیونسون، تیم اسمیت و کیت توماس از داستانی نوشتهٔ بن جاکوبی است. این فیلم که پیش‌درآمدی بر فیلم طالع نحس (۱۹۷۶) است، ششمین فیلم از مجموعهٔ طالع نحس به‌شمار می‌رود. این فیلم یک زن آمریکایی را دنبال می‌کند که برای کار در کلیسا به رم فرستاده می‌شود، اما توطئهٔ شومی که باعث به وجود آمدن ضدمسیح می‌شود را آشکار می‌کند. در این فیلم نل تایگر فری، توفیک برهوم، سونیا براگا، رالف اینسون، و بیل نای ایفای نقش می‌کنند.

داستان فیلم:

نل تایگر فری در اواخر اوت ۲۰۲۲ برای یک نقش نامعلوم انتخاب شد. در مصاحبه‌ای در ژانویه ۲۰۲۳ با هالیوود ریپورتر، نل تایگر فری گفت که فیلم‌برداری به پایان رسیده است.

 

تیزر فیلم

 

mothers instinct 2024

دانلود فیلم غریزه مادران Mothers’ Instinct 2024

 

یک فیلم دلهره‌آور روان‌شناختی آمریکایی به کارگردانی بنوا دلوم است که بازسازی فیلم فرانسوی‌زبان به همین نام محصول سال ۲۰۱۸ محسوب می‌شود که خود اقتباسی از رمان غریزهٔ مادران (Derrière la haine) اثر باربارا ابل در سال ۲۰۱۲ است. جسیکا چستین، ان هتوی، جاش چارلز و آندرش دانیلسن لی در این فیلم بازی می‌کنند.

داستان فیلم:

دوستی دو زن خانه‌دار دههٔ ۱۹۶۰ پس از یک فاجعه به سرعت خراب می‌شود.

 

تیزر فیلم

 

road house 2024

دانلود فیلم خانه جاده Road House 2024

 

یک فیلم اکشن آمریکایی محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی داگ لیمان است. این فیلم یک بازنگری از فیلم ۱۹۸۹ به همین نام محسوب می‌شود. بازیگران آن جیک جیلنهال، دانیلا ملچیور، کانر مک‌گرگور، جی دی پاردو، آرتورو کاسترو و بیلی مگنوسن هستند. جوئل سیلور تهیه‌کنندهٔ فیلم است؛ او پیش از این تهیه‌کنندگی فیلم ۱۹۸۹ را عهده‌دار بود.

داستان فیلم:

یک مبارز سابق یواف‌سی در یک کافه کنار جاده‌ای در فلوریدا کیز کار می‌کند که همه چیز آنطور که به نظر می‌رسد نیست.

 

تیزر فیلم

 

 2024  sleeping dogs

دانلود فیلم سگهای خفته Sleeping Dogs 2024

 

یک فیلم جنایی، معمایی و دلهره‌آور آمریکایی محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی آدام کوپر در اولین کارگردانی بلند خود بر اساس فیلمنامه‌ای اقتباس شده توسط کوپر و بیل کولاژ از رمان کتاب آینه‌ها نوشته چیروویچی با بازی راسل کرو و کارن گیلان است.

داستان فیلم:

روی فریمن، کارآگاه قتل بازنشسته، در حالی که تحت درمان برای بیماری آلزایمر است، مجبور می‌شود پرونده قدیمی مربوط به قتل یک استاد کالج را دوباره باز کند، زمانی که اطلاعات جدیدی از یک زن مرموز به دست می‌آید.

 

تیزر فیلم

 

2024 the beekeeper

دانلود فیلم زنبوردار The Beekeeper 2024

 

یک فیلم اکشن و دلهره‌آور آمریکایی محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی دیوید آیر و نویسندگی کرت ویمر است. جیسون استاتهام، جرمی آیرونز، امی ریور لمپمن، بابی نادری و جاش هاچرسون در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این فیلم، آدام کلی (استاتهام) یکی از عوامل سابق سازمان مخفی به نام «زنبورداران» است. پس از اینکه دوست و همسایه‌اش که گرفتار یک کلاهبرداری فیشینگ است خودکشی می‌کند، کلی تصمیم می‌گیرد تا از شرکت مسئول انتقام بگیرد.یک فیلم اکشن و دلهره‌آور آمریکایی محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی دیوید آیر و نویسندگی کرت ویمر است. جیسون استاتهام، جرمی آیرونز، امی ریور لمپمن، بابی نادری و جاش هاچرسون در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این فیلم، آدام کلی (استاتهام) یکی از عوامل سابق سازمان مخفی به نام «زنبورداران» است. پس از اینکه دوست و همسایه‌اش که گرفتار یک کلاهبرداری فیشینگ است خودکشی می‌کند، کلی تصمیم می‌گیرد تا از شرکت مسئول انتقام بگیرد.

داستان فیلم:

الویز پارکر، معلم بازنشسته مدرسه، به تنهایی در ماساچوست زندگی می‌کند، اما در انبار خود مستأجری به نام آدام کلی دارد که زندگی آرامی به‌عنوان زنبوردار دارد. یک روز، الویس گرفتار یک کلاهبرداری فیشینگ می‌شود و بیش از ۲ میلیون دلار از او دزدیده می‌شود که اکثریت آن متعلق به یک مؤسسه خیریه است که او آن را مدیریت می‌کند. وی که شوکه شده بود بر اثر خودکشی می‌میرد. کلی جسد او را پیدا می‌کند و بلافاصله توسط مأمور اداره تحقیقات فدرال ورونا پارکر، دختر الویس، دستگیر می‌شود. پس از اینکه مرگ الویز به عنوان خودکشی اعلام شد، کلی آزاد می‌شود. ورونا به او می‌گوید گروهی که اموال الویز را سرقت کرده‌اند مدتی در رادار اف‌بی‌آی بوده‌اند اما ردیابی آن دشوار است. کلی که در جستجوی عدالت است، با زنبورداران، یک گروه مرموز، تماس می‌گیرد تا کلاهبرداران مسئول را پیدا کند.

 

تیزر فیلم

 

 2024 damsel

 Damsel-2024

 

فیلم خیال‌پردازی تاریک آمریکایی محصول ۲۰۲۴ به کارگردانی خوان کارلوس فرسنادیو و نویسندگی دن مازو است. میلی بابی براون نقش اصلی پرنسس اِلودی را ایفا می‌کند که پیشنهاد ازدواجی را قبول می‌کند اما متوجه شود که برای بازپرداخت بدهی‌های یک خانواده سلطنتی به‌کار گرفته شده و اکنون باید زنده بماند. دیگر بازیگران شامل ری وینستون، نیک رابینسون، شهره آغداشلو، آنجلا باست و رابین رایت می‌شوند.

داستان فیلم :

یک شاهدخت (دوشیزه درمانده) متوجه می‌شود که پس از ازدواج با یک پرنس چارمینگ، باید برای اژدهای غار مقدس پادشاهی قربانی شود. او باید به اندازه کافی زنده بماند تا شخصی برای نجات او بیاید  اما هیچ‌کسی نمی‌آید.

 

تیزر فیلم

 

مشاهده لینک ها و دانلود تنها با آی پی ایران در دسترس است

لطفا ابتدا V.P.N خود را خاموش کنید


2024/10/14 41 بازدید بدون دیدگاه وبلاگ
travian
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد