ویپو فیلم دانلود مستند دانلود مستند مریم میرزاخانی Secrets of the Surface 2020
گیم کالا - خرید بازی
پاتوق یو
دانلود مستند مریم میرزاخانی

دانلود مستند مریم میرزاخانی Secrets of the Surface 2020

دوبله فارسی دانلود مستند مریم میرزاخانی 2020
ژانر فیلم : مستند مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 2020 امتیاز IMDB : 9.0 محصول : آمریکا کارگردان : George Paul Csicsery مدت زمان : 1 ساعت
خلاصه داستان : مریم میرزاخـانی متولد 22 اردیبهشت 1356 بود که 23 تیر 1396 بر اثر سرطان درگذشت. وی ریاضی‌دان ایرانی و استاد دانشگاه استنفورد بود. میرزاخانی در سال 2014 به خاطر کار بر دینامیک و هندسه سطوح ریمانی و فضاهای پیمانه‌ای آنها برنده مدال فیلدز شد که بالاترین جایزه در ریاضیات است. وی تنها زن و اولین ایرانی برنده مدال فیلدز است. این مستند به بررسی زندگی و کار ریاضی مریم میرزاخانی که یک ایرانی نخبه بود می پردازد. نهاد زنان سازمان ملل در سال 1398 به معرفی 7 دانشمند زن تأثیرگذار دنیا پرداخت که در میان آن‌ها نام مریم میرزا‌خانی ریاضی‌دان ایرانی هم به چشم می‌خورد.

 

معرفی مستند مریم میرزاخانی Secrets of the Surface 2020

مستند مریم میرزاخانی Secrets of the Surface) 2020) محصول کشور آمریکا و در ژانر مستند و به کارگردانی جورج پل سیسیسری می باشد. این فیلم در کانادا ، ایران و ایالات متحده فیلم برداری شده و چشم انداز ریاضی مریم میرزاخانی زندگی و کار مریم میرزاخانی ، را بررسی می کند .میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

شاید دوست داشته باشید :

دانلود مستند های جدید – دانلود مستند های دوبله فارسی 2020 

 

مشاهده لینک ها و دانلود تنها با آی پی ایران در دسترس است

لطفا ابتدا V.P.N خود را خاموش کنید


2020/11/01 2,625 بازدید بدون دیدگاه دانلود مستند
travian
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد