ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم درس های فارسی Persian Lessons 2020
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم درس های فارسی Persian Lessons 2020

دانلود فیلم درس های فارسی Persian Lessons 2020

دانلود فیلم درس های فارسی 2020
ژانر فیلم : جنگی | درام مخاطب : دیدن این فیلم برای افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود. سال انتشار : 2020 امتیاز IMDB : 7.3 محصول : آلمان کارگردان : Vadim Perelman ستارگان : Nahuel Pérez Biscayart, Lars Eidinger, Jonas Nay مدت زمان : 2 ساعت و 5 دقیقه
خلاصه داستان : یک جوان یهودی وانمود می کند که ایرانی است تا از اعدام در اردوگاه کار اجتناب کند.

 

تریلر فیلم Persian Lessons 2020

 

معرفی فیلم درس های فارسی Persian Lessons 2020

فیلم درس های فارسی Persian Lessons) 2020) ساخت کشور آلمان و در ژانر جنگی ، درام و به کارگردانی وادیم پرلمن و نویسندگی ایلجا زوفین ، ولفگانگ کوهلاس می باشد. در فیلم درس های فارسی 2020 بازیگرانی مانند ناهوئل پرز بیسکایارت ، لارس آیدینجر ، جوناس نای و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم درس های فارسی Persian Lessons 2020

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

نوشته شده توسط کارشناس ارشد مطالعات فرهنگی اجتماعی در 22 مارس 2022 ارسال پاسخ

فیلمی کلیشه ایی در راستای پروپاگاندای القای هولوکاست کشتار یهودیان که از سوی صهیونیزم جهانی بعد از جنگ دوم با اهداف و برنامه ریزی در پی تاریخ سازی است و طبق الگوهای معین محدود و کاملا بسته به فیلم های مورد نظرشان جایزه می دهند! گول این جایزه دهی ها را نخورید! بسیاری از فیلمهای غربی به صرف ترویج فساد حتی اشاعه همجنس بازی ، کاندید دریافت جایزه می شوند و حتی به توهین کنندگان به ارزشهای دینی و پیامبران جایزه می دهند. از دید صاحبنظران مستقل روند فیلم با توهین به شعور مخاطب و احمقانه به پیش می رود! و افسر آلمانی برخلاف دقت اولیه، بدون منطق و باوجود نکات متعدد ابهام و اشکال در روش آموزشی! و تذکرات مکرر همکارنش تا جایی پیش می رود که در حد یک کودن! جلوه می کند و دلقک یهودی! فردی هوشمند به نظر برسد!

    نوشته شده توسط شهباز مجیدی در 12 جولای 2023 ارسال پاسخ

    در نظرات شما حس خشم و نفرت موج میزنه و نگاه جانبدارانه هم همینطور

نوشته شده توسط علی در 5 فوریه 2023 ارسال پاسخ

سلام…فیلم درس های فارسی برای من بسیار جذاب بود و از دیدن آن لذت بردم…براستی مغز انسان در مواجه با مرگ شگفتی می آفریند .توصیه میکنم جدای از انتقادات یکبار این فیلم را ببینید.

نوشته شده توسط علی در 23 می 2023 ارسال پاسخ

فیلم خوبی بود. ایده‌ی جالبی داشت. فقط اولش که فارسی رو توی کتاب برعکس نوشته بودن خیلی توی ذوق میزد. این همه خرج کردن فیلم ساختن، یه سرچ ساده درباره‌ی زبان فارسی نکردن!

نمایش تمام نظرات ...