ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی ملاقات خصوصی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی ملاقات خصوصی

دانلود فیلم ایرانی ملاقات خصوصی

پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی سینمای ایران دانلود فیلم ملاقات خصوصی 1400
ژانر فیلم : اجتماعی | درام مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 1400 محصول : ایران کارگردان : امید شمس ستارگان : پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، رویا تیموریان، ریما رامین فر، سیاوش چراغی پور، نادر فلاح، جواد قامتی، ایمان شمس، امیر حسین بیات مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه
خلاصه داستان : پروانه دختری جوان که در مغازه ای کار می کند و درگیر ماجرای عاشقانه ی عجیبی می شود . این عشق زندگی او و فرهاد را بصورت عجیبی تغییر میدهد.

 

تیزر فیلم ایرانی ملاقات خصوصی

 

معرفی فیلم سینمایی ملاقات خصوصی

فیلم ایرانی ملاقات خصوصی ساخت کشور ایران و در ژانر اجتماعی ، درام  و به کارگردانی و نویسندگی امید شمس و تهیه کنندگی امیر بنان می باشد. در فیلم سینمایی ملاقات خصوصی بازیگرانی مانند پریناز ایزدیار ، هوتن شکیبا ، ریما رامین فر و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

اخبار و توضیحاتی درباره فیلم ملاقات خصوصی

پروژه ساخت فیلم سینمایی ملاقات خصوصی به کارگردانی امید شمس در سال 1400 کلید خورد . شمس پیش از این در عرصه فیلم کوتاه فعالیت داشته و آثار وی در جشنواره‌های داخلی و خارجی حضور داشته است.این فیلم همچنین دومین تجربه تهیه‌کنندگی امیر بنان پس از خورشید است که با این اثر در فستیوال ونیز درخشید و به اسکار 2022 راه یافت. ملاقات خصوصی اثری پربازیگر است که اسامی دیگر چهره ها به زودی  و پس از اتمام مرحله انتخاب بازیگر و مراحل پیش تولید در اختیار رسانه ها قرار می گیرد. پریناز ایزدیار نیز پس از نزدیک به 2 سال دوری از سینما به زودی برای فیلمبرداری ملاقات خصوصی جلوی دوربین می‌رود.

مجوز ساخت این فیلم که روایتگر داستانی جذاب با مضمون اجتماعی است صادر شده است و به زودی پس از اتمام مراحل پیش تولید ، فیلمبرداری آن آغاز میشود.

ژانر تازه ‌ترین اثر امید شمس به گفته خودش از داستانی اجتماعی خاص و جنجالی برخوردار است اما تاکنون اطلاعاتی درباره محوریت کلی داستان فیلم ملاقات خصوصی رسانه ای نشده است.

 

سایر عوامل فیلم ایرانی ملاقات خصوصی

کارگردان: امید شمس / تهیه کننده: امیر بنان / فیلمنامه: علی سر آهنگ / سرمایه گذار : علی مجیدی

 

تصاویری از فیلم سینمایی ملاقات خصوصی

دانلود فیلم ایرانی ملاقات خصوصی

مشاهده لینک ها و دانلود تنها با آی پی ایران در دسترس است

لطفا ابتدا V.P.N خود را خاموش کنید


2023/12/21 9,513 بازدید ۲ دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم اجتماعی ، فیلم ایرانی ، فیلم درام
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

نوشته شده توسط در ارسال پاسخ

🙂 >>>>>>>>> 1میلیون لایک موجودی 😂

نوشته شده توسط در ارسال پاسخ

:)))))))))))))
:))