ویپو فیلم دانلود سریال دانلود سریال چیزی در مورد پم The Thing About Pam 2022
گیم کالا - خرید بازی
پاتوق یو - دانلود رایگان بازی و نرم افزار کامپیوتر و اندروید
دانلود سریال چیزی در مورد پم The Thing About Pam 2022

دانلود سریال چیزی در مورد پم The Thing About Pam 2022

چیزی در مورد پم :قسمت 1 از فصل 1
ژانر فیلم : جنایی | درام مخاطب : مناسب همه سنین سال انتشار : 2022 امتیاز IMDB : 5.9 محصول : آمریکا کارگردان : Adam Kane, Logan Keybens, Scott Vinant ستارگان : Renee Zellweger, Gideon Adlon, Patricia French مدت زمان : 51 دقیقه
خلاصه داستان : در سال 2011 میلادی زمانی که بتسی فاریا در شهر کوچک میزوری به قتل می‌رسد، پلیس شوهر او را به عنوان قاتل دستگیر می‌کند. با این حال، پرسش‌های زیادی بی پاسخ باقی مانده و نه تنها این پرونده شخص بی‌گناهی را محکوم می‌کند بلکه موجب زنجیره‌ای از اتفاقات می‌شود که پرده از یک نقشه شیطانی بر می‌دارند؛ نقشه‌ای که دوست صمیمی مقتول یعنی پم هاپ در آن سهیم است؛ با وجود اینکه پم آخرین کسی بوده که بتسی را قبل از مرگش دیده، پلیس هیچ وقت به او مظنون نمی‌شود. اما پم همچنان داستان خود از این ماجرا را تغییر داده و از پاسخ دادن به سوالات طفره می‌رود؛ او در نهایت پلیس را به سمت مسیری اشتباه هدایت کرده و….

 

تریلر سریال The Thing About Pam 2022

 پس از انتشار قرار میگیرد

 

معرفی سریال چیزی در مورد پم The Thing About Pam 2022

سریال چیزی در مورد پم The Thing About Pam) 2022) ساخت کشور آمریکا و در ژانر جنایی ، درام و به کارگردانی آدام کین، لوگان کیبنز و اسکات وینانت و نویسندگی جنی کلاین، جسیکا بورسیچکی، کرک ای. مور و تراویس سنتل می باشد. در سریال چیزی در مورد پم 2022 بازیگرانی مانند رنی زلوگر، گیدون آدلون، پاتریشیا فرنچ و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید 2021 و 2022دانلود فیلم های درام

مشاهده لینک ها و دانلود تنها با آی پی ایران در دسترس است

لطفا ابتدا V.P.N خود را خاموش کنید


travian
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد